جشن شادی مردم غزه پس از اعلام پیروزی و برقراری آتش‌بس

یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 8:44:0
جشن شادی مردم غزه پس از اعلام پیروزی و برقراری آتش‌بس

مردم غزه پس از اعلام آتش بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند و جشن پیروزی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ساکنان غزه در اردوگاه جبالیا نیز با سر دادن شعارهایی، پیروزی عملیات «انتقام آزادگان» نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.
 فلسطینیان ساکن اردوگاه آوارگان «نهر البارد» واقع در شمال لبنان نیز پس از اعلام آتش بس به خیابان آمدند و پیروزی مقاومت در غزه را جشن گرفتند.
منابع خبری شنبه شب از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.
این در حالی است که دقایقی پیش از آغاز اجرای توافق آتش بس، نیروهای مقاومت فلسطین تل آویو و شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.
در همین رابطه الجزیره گزارش داد، تنها دقایقی پس از زمان آغاز اجرای توافق آتش بس، آژیر خطر حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه به صدا درآمد.
محمد الهندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به الجزیره گفت: توافق آتش بس شامل توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان، افراد و منازل است.
الهندی افزود: رژیم اسرائیل در این دور از تشدید تنش ساختمان‌های غیرنظامی را هدف قرار داد و پاسخ ما دفاع از خود بود.
وی اضافه کرد: ما نقاط قوت و توانایی‌هایی داریم که به ما امکان می‌دهد با حملات مقابله کنیم و ضمانت واقعی اتحاد ما در برابر (رژیم) اسرائیل است.
ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.
پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرده است.


 


یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 11:44:26