خلاقیت در زمینه آموزش قرآن در موسسه امام رضا(ع) اهواز

پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 18:0:57

اقدامات خلاقانه موسسه امام رضا (ع) شهر اهواز و به کار گیری اساتید نمونه و آموزش مجازی، موجب جذب قرآن آموزان و توجه گروه‌های سنی مختلف به معارف اسلامی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر گزارشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی-قرآنی ممتازی که توسط موسسه قرآنی امام رضا علیه السلام در شهر اهواز انجام می‌شود، پخش شد. در این گزارش آمده است: پس از دو دهه فعالیت آموزشی، موسسه امام رضا (ع) توانست معارف قرآنی را در بین رده های سنی مختلف استان خوزستان به شیوه ای خلاقانه گسترش دهد. 

این مرکز پس از شیوع همه‌گیری کرونا و ایجاد اختلال در حوزه آموزش حضوری، وارد آموزش مجازی شد تا شیوه‌ای مدرن را آزمایش کند و از طریق آن تعداد بیشتری از قرآن آموزان را جذب کند.

این موسسه روز به روز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود را توسعه می دهد. این مؤسسه در زمینه آموزش قرآن کریم با استفاده از فناوری به منظور ارائه پیشرفته ترین آموزش ها تلاش می کند.

تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این مرکز به منظور گسترش فعالیت‌های قرآنی و آموزشی، بر مقابله با تهاجم فرهنگی متمرکز است که به‌ ویژه گروه‌های سنی ابتدایی را هدف قرار می‌دهد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 12:28:58