واکنش حماس به ترور قهرمانان مقاومت در نابلس

پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402 - 15:48:36
واکنش حماس به ترور قهرمانان مقاومت در نابلس

جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهادت شماری از قهرمانان مقاومت را در درگیری مسلحانه با رژیم اشغالگر صهیونیستی در نابلس، به مردم فلسطین تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خصوص حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به نابلس و شهادت چندین تن از فلسطینیان گفت: ترور قهرمانان مقاومت، حملات و عملیات مقاومت و موج فزاینده آن را متوقف نخواهد کرد و مقاومت با قاطعیت برای پاسخگویی به ترورها و گرفتن انتقام خون شهدا پیش خواهد رفت. 

وی تاکید کرد: ترور گروهی از قهرمانان مقاومت در نابلس به کارنامه سیاه صهیونیست‌های اشغالگر و دولت فاشیستی آن افزوده می شود که تاوان جنایات خود را خواهند پرداخت.

القانوع از همه تشکل های نظامی در کرانه باختری اشغالی خواست تا به درگیری با اشغالگران ادامه داده و انتقام خون شهدا را بگیرند.

درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر صهیونیستی بامداد پنجشنبه در بخش قدیمی شهر نابلس رخ داد. شاهدان عینی تایید کردند که 3 رزمنده مقاومت در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مرکز نابلس بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر شهید شدند.

منابع محلی گزارش دادند رزمندگان مقاومت به سمت نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی که خانه ای را در بخش قدیمی نابلس محاصره کرده بودند، تیراندازی کردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402 - 13:50:24