نگرانی صهیونیست‌ها از بهبود روابط ایران و اردن

شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 8:1:0
نگرانی صهیونیست‌ها از بهبود روابط ایران و اردن

یک رسانه عبری زبان رژیم صهیونیستی فاش کرد، نزدیکی روابط تهران و امان این رژیم را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به دنبال گفت‌وگوی تلفنی پنج‌شنبه وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و اردن، روزنامه عبری زبان «معاریو» نوشت: توافق ایران و اردن با هدف تلاش برای تقویت روابط باعث نگرانی «اسرائیل» شده است.

این روزنامه با اشاره به این که وزرای خارجه ایران و اردن توافق کردند «در اسرع وقت» برای گفت‌وگو درباره روابط دوجانبه با یکدیگر دیدار کنند، نوشت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران طی تماسی تلفنی با ایمن الصفدی همتای اردنی خود بر آمادگی تهران برای توسعه روابط و همکاری‌های میان دو کشور تاکید کرد.

معاریو همچنین گزارش داد: دو طرف همچنین اعلام کردند که به تماس‌ها برای دستیابی به تفاهم درباره مرحله آینده روابط با هدف تقویت همکاری و کمک به تقویت امنیت منطقه ادامه خواهند داد.

این رسانه در این باره افزود: پس از امضای توافق میان ایران و عربستان، محور رایزنی وزرای خارجه ایران و اردن طرف اسرائیلی را نگران کرده است.

شایان ذکر است وزرای امور خارجه ایران و اردن عصر پنجشنبه در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه‌ای از جمله مسئله فلسطین، تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 7:1:21