سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) فراخوان داد

سه شنبه 29 فروردین 1402 - 10:16:21
سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) فراخوان داد

سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) با انتشار فراخوان، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) که با اهدافی همچون «ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی» و «شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور» پایه گذاری شده، طی دو دوره برگزاری مورد استقبال قابل توجه اهالی رسانه قرار گرفته و این استقبال و مشارکت، اراده برگزارکنندگان رویداد، برای ارتقای کمی و کیفی آن را نیز افزون کرده است.
در همین راستا سومین دوره این جشنواره در شش محور موضوعی و شش بخش برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه تا پایان خرداد 1402 برای ارسال آثار به دبیرخانه فرصت خواهند داشت.

محورهای موضوعی جشنواره عبارتند از: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا، و جهاد تبیین.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در بخش های: رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله رساله و پایان نامه، و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی، برگزار خواهد شد. 

به نفرات برتر هر بخش از جشنواره جوایزی به شرح ذیل اهدا خواهد شد:

نفر اول: تندیس ویژه جشنواره و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی

نفر دوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی

نفر سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی

همه شرکت‌کنندگان می بایست با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمایند.

ارسال آثار بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی و فضای مجازی از طریق فایل و لینک در وب‌سایت جشنواره مقدور است. در صورت حجم بالای آثار  در بخش رسانه های صوتی و تصویری (فقط آثاری که بیشتر از 200 مگابایت است) علاوه بر تکمیل فرم در سایت، می‌بایست اثر را در قالب 2 نسخه دی‌وی‌دی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا فایل اثر را و یا لینک نسخه آپلود شده آن  را از طریق پیام رسان‌ها همراه با توضیحات و مشخصات به شماره 09035270234 ارسال نمایند.

آخرین مهلت ارسال آثار 31 خرداد 1402 و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان، مهرماه  1402 است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 29 فروردین 1402 - 10:16:12