نقش مسابقات «مفازا» در ایجاد وحدت امت اسلامی+ فیلم

سه شنبه 29 فروردین 1402 - 8:21:24

«ناطق الزرکانی» از عراق که به عنوان داور «وقف» در مسابقات قرآنی رمضانی «ان للمتقین مفازا» فعالیت دارد، از نقش این رقابت ها در ایجاد وحدت در امت اسلامی و پیوند دادن مسلمانان به یکدیگر سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الزرکانی در حاشیه مسابقات «ان للمتقین مفازا» گفت: این مسابقات اهمیت زیادی در موضوع وحدت اسلامی دارد و مسلمانان را دور یکدیگر جمع می کند. جمهوری اسلامی همواره به دنبال ایجاد وحدت بین مسلمانان در سراسر جهان است.

داور «وقف» در مسابقات مفازا همچنین گفت: قاریان شرکت کننده در مسابقه ان للمتقین مفازا همواره در حال پیشرفت هستند و این روند پیشرفت را در مشارکت آنان در دوره های مختلف این رقابت ها شاهد هستیم. آنها سخنان اعضای کمیته داوران را می شنوند و بر اساس آن، قرائت خود را اصلاح می کنند.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «ان للمتقین مفازا» که شبکه الکوثر برگزار می کند، شامگاه نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور 20 داور از برجسته ترین اساتید قرآن کریم از 8 کشور مختلف که در قالب پنج کمیته، قرائت شرکت کنندگان را داوری می کنند، آغاز شده است. این مسابقات تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 29 فروردین 1402 - 8:21:18