بارگاه منور رضوی میزبان مراسم احیاء زائران غیرایرانی

چهار شنبه 23 فروردین 1402 - 15:37:23
 بارگاه منور رضوی میزبان مراسم احیاء زائران غیرایرانی

مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه مراسم احیاء در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم ویژه زائران عرب زبان و اردو زبان در حرم امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: مراسم بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز برگزار می شود.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد ذوالفقاری افزود:  شب قدر، شب بارش رحمت و غفران الهی بر سر بندگان است و خداوند تبارک تعالی، با نزول قرآن کریم در این ماه، عظمت این ماه مبارک را دو چندان و نعمات الهی را بر بندگان خویش تمام کرد.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت، مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و معرفتی ویژه‌ای را در رواق غدیر و درالرحمه بارگاه منور رضوی برای زائران اردو زبان و عرب زبان تدارک دید تا همه زائران از برکات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند.
مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی تصریح کرد  در مراسم احیاء شب بیست و سوم رمضان پنجشنبه 24 فروردین ماه آقایان صلاح حدیدی و نجف علی سعادتی ساعت 21 آغازگر دعای پرفیض جوشن کبیر هستند. نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام سید سجاد مهدی رضوی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 23 فروردین 1402 - 15:34:43

پربازدیدها