درخواست عبدالملک بدرالدین برای تحریم کشورهای توهین کننده به قرآن کریم

جمعه 11 فروردین 1402 - 12:33:0
درخواست عبدالملک بدرالدین برای تحریم کشورهای توهین کننده به قرآن کریم

رهبر جنبش انصارالله یمن جنایت سوزاندن قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی را به شدت محکوم و بر ضرورت موضع گیری مسلمانان در برابر جنگ با اسلام تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی ماه رمضان خود گفت کسانی که این جنایات و تجاوزات مکرر علیه مقدسات اسلامی را رهبری می کنند، لابی صهیونیستی هستند.
وی تأکید کرد دلبستگی دینی و عقیدتی ما ایجاب می کند هنگامی که با دینمان به جنگ برخواسته اند، خشمگین شویم و خشم خود را ابراز کنیم.
الحوثی با اشاره به مادی گرایی دشمنان گفت امت اسلامی باید با سلاح تحریم اقتصادی با آنان مقابله کند زیرا اقتصاد، بت دشمنان است.
وی افزود ما به عنوان مسلمان باید همه کشورهایی را تحریم کنیم که اجازه قرآن سوزی داده و به طور قانونی از آن حمایت کرده اند زیرا تحریم برای بازدارندگی دشمنان و وادار کردن آنها به توقف توهین به اسلام کافی است.
رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اهمیت وحدت مسلمانان در مجازات کشورهایی که در آتش زدن قرآن نقش داشته اند، گفت: اگر مسلمانان برای تحریم جدی کشورهایی که در آتش سوزی دست داشته اند، متحد می شدند، این کشورها از سوزاندن قرآن و اهانت به آن دست می کشیدند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 11 فروردین 1402 - 14:27:21