پیوستن دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی به اعتراضات ضد نتانیاهو

دو شنبه 7 فروردین 1402 - 18:30:0
پیوستن دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی به اعتراضات ضد نتانیاهو

اتحادیه کارکنان سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در دیگر کشورها در اعتراض به سیاست های نتانیاهو، دعوت به اعتصاب سراسری کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اتحادیه کارکنان سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از دیپلمات‌های این رژیم خواست تا به اعتصابات سراسری بپیوندند.
در بیانیه این اتحادیه از همه کارکنان سفارتخانه‌ها در سراسر جهان خواسته شده تا با اعتصابات گسترده امروز همراه شوند.
در این راستا سرکنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک نیز شب گذشته اعلام کرد که در اعتراض به برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو از مقام خود استعفا می‌دهد.
رئیس اتحادیه کارگری «هستدروت» به‌عنوان بزرگترین اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی در اعتراض به برکناری وزیر جنگ این رژیم، از اعتصاب عمومی در تمام نهادهای اقتصادی خبر داد.
اتحادیه‌های پزشکان، مجریان تلویزیونی، کارگران زن، مددکاران اجتماعی و بنادر فلسطین اشغالی نیز اعلام کرد که تا روشن شدن مسیر تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو، اعتصاب عمومی در مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.
از سوی دیگر، کمیته کارگران در فرودگاه بین‌المللی «بن‌گوریون» در تل‌آویو نیز با اعلام اعتصاب، مانع انجام شدن پروازهای خروجی از این فرودگاه شد.
بعد از این رخدادها بود که نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، سران احزاب کابینه ائتلافی را برای نشستی اضطراری در صبح امروز فرا خواند. رسانه‌های صهیونیست ساعاتی پیش، به نقل از مقامات حزب لیکود گزارش داده بودند که نتانیاهو قصد دارد به زودی توقف طرح اصلاحات قضائی را اعلام کند. اما گزارش‌ها از تل‌آویو حاکی از آن است که عدم اجماع و چندپارگی بین متحدان نتانیاهو باعث تعویق اعلام رسمی و یا انتشار بیانیه توسط کابینه شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 7 فروردین 1402 - 16:45:40

پربازدیدها