هشدار سید حسن نصرالله درباره حماقت صهیونیستها

چهار شنبه 2 فروردین 1402 - 18:14:0
هشدار سید حسن نصرالله درباره حماقت صهیونیستها

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت «حسین الشامی» از فرماندهان مقاومت لبنان گفت هر حمله از سوی رژیم صهیونیستی به هر منطقه ای در لبنان و یا به هر شخصی در اراضی لبنان چه لبنانی باشد چه فلسطینی یا اتباع دیگر، با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید حسن نصرالله تاکید کرد: حادثه‌ای که هفته گذشته در شمال فلسطین اشغالی رخ داد، رژیم اشغالگر را سردرگم کرد و سکوت حزب الله بخشی از مدیریت نبرد و بیانگر حکمت است.
وی افزود: دشمن اسرائیلی در بحران بسر می برد و این ضعف و بحران و سردرگمی و ناامیدی و عدم اعتماد صهیونیست ها به یکدیگر و به آینده‌شان تاکنون در تاریخ رژیم صهیونیست بی سابقه بوده است.
دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: وقتی سران دشمن تا به این حد احمق باشند، متوجه می شویم که پایان کار نزدیک است.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: هر حمله از سوی رژیم صهیونیستی به هر منطقه ای در لبنان و یا به هر شخصی در اراضی لبنان چه لبنانی باشد چه فلسطینی یا اتباع دیگر، با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.
وی درباره اوضاع داخلی و وضعیت اقتصادی لبنان گفت: تصمیمات آمریکا و رفتار بانکهای لبنان باعث شد که مردم سپرده‌های خود را خارج کنند و آن را در موسسه قرض الحسنه قرار دهند.اعتصاب بانک ها دیگر به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا به بحرانی تر شدن اوضاع منجر می شود.
سید حسن نصرالله افزود: یکی از عوامل تقویت لیر، سرمایه گذاری است و سرمایه گذار چینی آماده سرمایه گذاری و شروع پروژه هایی به ارزش 12 میلیارد دلار است.
وی خاطرنشان کرد: چین آماده سرمایه گذاری در لبنان است، چرا درها بسته است؟ این فقط به تصمیم و شجاعت سیاسی نیاز دارد.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: حزب الله در کنار مردم باقی خواهد ماند و هیچگاه از وظایف خود شانه خالی نخواهد کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان درخصوص اوضاع یمن گفت: به لطف استواری و استقامت مردم یمن، امیدهای زیادی برای راه حل وجود دارد و این چیزی است که ما خواستار آن هستیم.
وی تاکید کرد: از روز اول جنگ علیه یمن ما در کنار ملت یمن بوده ایم و این موضعی است که ما به آن افتخار می کنیم. امیدواریم همه چیز در مسیر پایان دادن به تجاوز و محاصره در یمن باشد.


 


چهار شنبه 2 فروردین 1402 - 20:16:12

پربازدیدها