جنبش انصارالله یمن: فلسطین تنها نیست

چهار شنبه 17 اسفند 1401 - 8:44:52

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی در جنین اعلام کرد: فلسطین تنها نیست و ما در کنار فلسطینیان هستیم.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  علی القحوم از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصار الله در توئیتی ضمن محکوم کردن این جنایت، در پیامی به مجاهدان فلسطینی افزود: ما در کنار شما و باشما هستیم، آرمان و مظلومیت ما و شما، دشمن، جنگ [ما و شما علیه] دشمن یکسان است و رژیم صهیونیست باید بداند که فلسطین تنها نیست.
القحوم همچنین از موضع شجاعانه و قهرمانانه مجاهدان فلسطینی در مقابله با صهیونیست‌ها قدردانی کرد و آن را ستود.
پیش از انصارالله، کشورهای قطر، ترکیه، مصر و اردن نیز جنایت رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند که موجب تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.
در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.
با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 17 اسفند 1401 - 8:44:47