در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد ؛

اهمیت نبرد رسانه ای کمتر از نبرد میدانی و نظامی نیست

جمعه 12 اسفند 1401 - 12:44:0

پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر درباره «اهداف و پیام های همایش بین المللی شهدای رسانه مقاومت» صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر عمران زهوی کارشناس مسائل سیاسی از بیروت در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: این همایش دارای دو بخش داخلی و خارجی است، بخش داخلی به همه فرزندان محور مقاومت معطوف است، کل این محور به صورت یک جسم است. امروز ما فقط در مورد جمهوری اسلامی ایران صحبت نمی کنیم بلکه از یک محور کامل صحبت می کنیم که یمن ، عراق، سوریه و لبنان و همچنین فلسطین را شامل می شود ،   پس پیام داخلی این محور، تقویت و حمایت از این محور است.
زهوی افزود : ما همواره گفته ایم که این شهدای ما بزرگان هستند، زیرا اهمیت نبرد رسانه ای کمتر از میدان و نبرد نظامی نیست. و حتی در برخی موارد برتر از آن است و این پیام این همایش به داخل است.  
وی تصریح کرد : در مورد پیام به خارج از کشور  ، مشخص بود که این محور امروز قابلیت هایی دارد، امروز هرکس با شما بجنگد رسانه ای با شما می جنگد، اگر به سال 2015 و سخنان معروف امام خامنه ای بازگردیم ایشان فرمودند نبرد غرب با ما دو بخش دارد، بخش اقتصادی و بخش دوم، بخش رسانه ای. آمریکا توانست با سیطره بر 58 درصد رسانه ها و 15 درصد از طریق متحدان خود ، دنیا را تحت سلطه خود درآورد، زیرا آنها مستقیماً حمله نمی کنند و به جایی نمی روند. افغانستان امروز بهترین گواه برای آن است. ما در مورد این نبرد قوی صحبت می کنیم که توسط این مردم شریف انجام می شود، و شهدا نیز دلیل روشنی هستند برای آنچه در جریان است.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 12 اسفند 1401 - 13:56:4