ژنرال ارشد صهیونیست : از درون ضعیفیم، حتی ضعیف‌تر از خانه عنکبوت

چهار شنبه 10 اسفند 1401 - 18:45:0
 ژنرال ارشد صهیونیست :  از درون ضعیفیم، حتی ضعیف‌تر از خانه عنکبوت

رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره وضعیت آشفته این رژیم گفت که حزب‌الله برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق ندارد و ما  از درون درحال نابودی هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در پی ادامه اعتراف‌های مقامات و محافل و کارشناسان رژیم صهیونیستی به فرسایش داخلی و فروپاشی این رژیم از درون، اخیرا «عاموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی  (امان) و رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله (برای نابودی اسرائیل) نیازی به موشک‌های دقیق ندارد؛ زیرا ما از درون درحال فروپاشی هستیم.
عاموس یادلین در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، (سید حسن) نصرالله  نشسته و درباره خانه عنکبوت 2 صحبت می‌کند. اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند که پیوند میان آنها و حکومت قطع شده است. آنها اکنون به جایی رسیده‌اند که احساس می‌کنند عزیزانشان و زندگی خود را از دست داده‌اند درحالی که اسرائیل به سمت و سوی بدی می‌رود.
وی با اشاره به تاثیر بالای عملیات‌های استشهادی فلسطینیان بر افکار عمومی شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کرد که انگیزه فلسطینی‌ها برای انجام عملیات همیشه وجود داشته است اما این جا نوع دیگری از جوانان فلسطینی را می‌بینیم.
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد، این فلسطینی‌ها صبح برمی‌خیزند و با سلاح‌های خود به میدان می‌آیند  و در بسیاری از موارد تا بعد از درگیری‌ها دستگیر نمی‌شوند و خیلی دیر می‌شود. هیچگونه راه حل جادویی وجود ندارد؛ زیرا مشکلات امنیتی واقعی اسرائیل در داخل برای اسرائیلی‌ها نمایش داده نمی‌شود.
این ژنرال ارشد صهیونیست از افسران و مقامات رژیم اشغالگر سوال کرد که چگونه می‌خواهند با این واقعیتی که به بازدارندگی اسرائیل آسیب زده است برخورد کنند؛ آن هم درحالی که دبیرکل حزب‌الله درباره خانه عنکبوت 2 صحبت می‌کند؟
وی با انتقاد تند از سیاستمداران و کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو اعلام کرد، ما اکنون در کابینه اسرائیل افرادی را می‌بینیم که به جای اینکه مشغول مسئله ایران و حزب‌الله باشند، موجب تشدید درگیری‌ها و تفرقه‌ها می‌شوند. ما آتش را در اینجا شعله‌ور کرده‌ایم و از طرف دیگر خطر عملیات‌های فلسطینی نیز وجود دارد که باید متوقف گردد.
هفته گذشته نیز  «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیامی برای «یاریو لیوین» وزیر دادگستری این رژیم فرستاده و هشدار داد که بعد از 6 ماه اقتصاد اسرائیل نابود خواهد شد و امنیت آن از بین رفته و اسرائیل از درون از هم می‌پاشد.
وی به کنایه به وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو گفت: «چون درواقع شما نخست‌وزیر واقعی هستید من سخنانم را خطاب به شما می‌گویم. شما به جای مسئولیت، زور را انتخاب کردید و بنابراین اقتصاد اسرائیل بعد از 6 ماه نابود خواهد شد. همچنین امنیت از بین می‌رود و بعد از 6 ماه اسرائیل از درون تجزیه می‌شود و از هم می‌پاشد و همه اسرائیلی‌ها از هم متنفر می‌شوند».


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 10 اسفند 1401 - 10:22:11