هراس دشمنان از پهپادها و موشک‌های جدید ایران +فیلم

سه شنبه 9 اسفند 1401 - 10:53:53

رونمایی از پهپادها و موشک‌های جدید ایران که کارآیی و دقت خود را در نابود کردن کانون های تروریستی به اثبات رساندند، دشمنان ایران را مجبور کرد به موفقیت های ایران در این عرصه اذعان کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است: موشک «پاوه» و پهپاد غول پیکر «شاهد 149»، دو دستاورد جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. تلویزیون ایران تصاویری از شلیک موشک پاوه و اصابت آن به هدف و پرواز موفقیت آمیز پهپاد شاهد 149 را پخش کرد. رونمایی از این دو دستاورد بار دیگر ثابت کرد فرماندهان نظامی ایرانی زمانی که از دستاوردی نظامی سخن می گویند، حرف بیهوده نمی زنند.

رونمایی از این سلاح ها، واکنش عصبی و خشم آلود دشمنان را به دنبال داشت که نتوانسته اند کاری جز قبول این دستاوردهای بزرگ و اعتراف به آن انجام دهند. نباید فراموش کنیم که طرف غربی تا مدتی پیش ادعا می کرد موشک های ایران کاغذی است و پهپادهای آن نیز فتوشاپ است. اما غربی ها به سرعت با واقعیت مواجه شدند و به دنبال آن شروع به متهم کردن ایران به صدور سامانه های پیشرفته به دیگر کشورهای جهان کردند و مدعی شدند این سامانه ها، روند عملیات نظامی در اوکراین را تغییر داده است.

جمهوری اسلامی تا مدتی به تبلیغات غرب برای وارونه نشان دادن دستاوردهایش پاسخ نداد ولی درستی اطلاعات منتشر شده درباره موشک های نقطه زن خود را با هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد و نابود کردن مخفیگاه های تروریست ها در سوریه و شمال عراق به اثبات رساند و همه به چشم خود میزان دقت این موشک ها را دیدند.

همچنین استفاده ایران از پهپادها برای هدف قرار دادن مخفیگاه تروریست ها در شمال عراق نشان داد ایران به سلاح ترسناک جدیدی دست یافته است که می تواند نیرویی بازدارنده باشد و معادلات را در میدان نبرد تغییر دهد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 9 اسفند 1401 - 10:50:34