آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به لبنان

جمعه 5 اسفند 1401 - 9:11:0

تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در مقر نمایندگی های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد محبی خبرنگار الکوثر در بیروت در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» افزود :  معاون رئیس مجلس اعلای شیعیان اسلامی، شیخ علی الخطیب و هیئت همراهش با حضور در مقر جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ، این مناسبت را تبریک گفتند.  
شیخ علی الخطیب گفت: ما با حضور در اینجا از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت های مستمر آن به ویژه در این شرایط سخت که جمهوری اسلامی کمک های خود را به لبنان ارائه می دهد تشکر می کنیم و امیدواریم دولت لبنان به این درخواستها پاسخ دهد.  در این شرایط سخت که مردم لبنان در حال گذراندن آن هستند و از همه طرف تحت محاصره قرار دارند و با توجه به گرسنگی و سرمای شدیدی که مردم لبنان با آن مواجهند اما دولت نمی تواند تصمیمی برای پذیرش کمک های جمهوری اسلامی ایران بگیرد.
مجتبی امانی سفیر این بار دیگر بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به لبنان در همه زمینه ها به ویژه در زمینه انرژی برق و غیره تاکید کرد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 5 اسفند 1401 - 10:51:4