آیا فرازمینی ها به آسمان آمریکا حمله کرده اند؟

دو شنبه 24 بهمن 1401 - 10:57:15
آیا فرازمینی ها به آسمان آمریکا حمله کرده اند؟

رئیس فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (NORAD)، این احتمال را رد نکرد که وسایل پرنده ساقط شده در روزهای اخیر در حریم هوایی آمریکا منشأ فرازمینی داشته باشد.

وبگردی – الکوثر:  خبرگزاری اسپوتنیک نوشت ، گلن ون هرک  گفته است که سرویس‌های اطلاعاتی باید نتیجه‌گیری نهایی را در این مورد انجام دهند.
طی روزهای اخیر، جنگنده‌های آمریکا سه هدف در ارتفاع بالا که مقصد پرواز آن ها نامعلوم بود را بر فراز آلاسکا، کانادا و دریاچه هورون رهگیری کردند. در جریان یک جلسه توجیهی ویژه برای خبرنگاران، از ون هرک پرسیده شد که آیا ارتش آماده است احتمال منشأ فرازمینی هواپیماهای ساقط شده در آسمان ایالات متحده را بررسی کند. زیرا به گفته یکی از خبرنگاران حاضر در این جلسه، این قضیه مورد توجه مردم آمریکا قرار گرفته است.
وی در پاسخ گفت: من شخصا هیچگونه احتمالی را رد نمی کنم، اما سرویس‌های اطلاعاتی باید نتیجه‌گیری نهایی را در مورد این مسأله به انجام برسانند.
وی در ادامه افزود: ما به ارزیابی هر تهدید بالقوه ای که به آمریکای شمالی نزدیک شود ادامه می دهیم و تلاش می کنیم آن ها را شناسایی کنیم. ارتش آمریکا هنوز مشخص نکرده است که چه چیزی باعث معلق ماندن آن شیء پرنده در هوا شده بود که توسط هواپیما در شمال آمریکا مورد هدف قرار گرفت و مطمئن نیست که این یک بادکنک بوده است.
من نمی توانم توضیح دهم که چگونه آن ها در هوا قرار داشتند. شاید یک بالون پر از گاز یا نوعی سیستم رانش در داخل آن ها وجود داشته که آن ها را در هوا نگه داشته است. هر چه باشد این اشیاء در هوا معلق بودند.
کانال سی ان ان پیشتر با استناد به گفته خلبانان جنگنده هایی که برای رهگیری به هوا بلند شده بودند گزارش داده بود که آنها نتوانسته بودند محل قرار داشتن موتورهای این وسایل پرنده را مشخص کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 24 بهمن 1401 - 10:19:22

دسته بندی :