کمک سپاه قدس به زلزله زدگان در سوریه 

یک شنبه 23 بهمن 1401 - 11:7:0

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به کمک های انسان دوستانه سپاه قدس در سوریه برای زلزله زدگان گفت ماموریت سپاه قدس به مقابله با گروه های تروریستی محدود نمی شود بلکه کمک های بشردوستانه و حمایت از آسیب دیدگان را نیز شامل می شود. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر احمد مهدی تحلیلگر مسائل سیاسی ازتهران در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس است و سپاه قدس در واقع وظایف بزرگی را در خارج از جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد و این وظایف اولاً محدود به امور دفاعی و مقابله با گروه های تروریستی نمی شود مانند زمان سردار شهید قاسم سلیمانی که درگیری شدید بین گروه‌های تروریستی و دولت سوریه وجود داشت و سازمان داعش برای تهاجم به مناطق وسیعی در کشورهای غرب آسیا آماده می‌شد. 
وی افزود : امروز کار داعش به پایان رسید و ستونهای آن ویران شد، اما سپاه قدس، مردان شریف و رزمندگان مقاومت همچنان برای رسیدن به اهداف مختلف بشردوستانه گام برمی دارند. 
احمد مهدی تصریح کرد : باید بدانیم که رویارویی فقط به دشمنان محدود نمی شود، بلکه کمک رسانی و حمایت از مردم سوریه نیز جهاد است زیرا مردم سوریه خود را بازخواهند یافت و این محدودیت های اعمال شده از خارج شکسته می شود. 
وی گفت : سرتیپ قاآنی و همرزمانش با برادران سوری دست مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان زلزله ویرانگر را خواهند گرفت و سپاه قدس در بازسازی آنچه در زلزله ویران شده ، کمک خواهد کرد و این در واقع یک پیام است خطاب به همه مردم شریف و دوستان در کشورهای منطقه که سپاه پاسداران علاوه بر اینکه یک نهاد دفاعی است یک نهاد بشردوستانه نیز هست. 


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 23 بهمن 1401 - 8:18:58