اقدام افراطی و باهدف بن گویر:

مسلح سازی شهرک نشینان صهیونیست کلید خورد

چهار شنبه 19 بهمن 1401 - 10:30:15
مسلح سازی شهرک نشینان صهیونیست کلید خورد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ۱۰ هزار مجوز حمل سلاح برای شهرک نشینان صهیونیست صادر می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، ایتامار بن گویر مجوز حمل سلاح شخصی  برای شهرک نشینان صهیونیست را از ۲۰۰۰ مجوز به رقم  ۱۰ هزار افزایش و به شعبه صدور مجوز سلاح‌ در وزارتخانه دستور داده است تدابیر لازم را اتخاذ کند. 
این رسانه صهیونیستی مدعی شد هدف این اقدام همان پاسخ‌گویی سریع در مورد وقوع حوادث امنیتی و تقویت امنیت شخصی شهرک نشینان است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین  دستور داده فوری به  درخواست مجوز حدود ۹۰۰۰ شهرک نشین که منتظر کسب مجوز حمل سلاح هستند، پاسخ داده شود.
سال گذشته ۱۷ هزار صهیونیست درخواست مجوز حمل سلاح کرده بودند که این مجوزها به سرعت صادر می‌شود و همچنین روند صدور مجوزها در این وزارتخانه سرعت خواهد یافت.
بن گویر همچنین از مقامات وزارت امنیت داخلی خواسته است تا مصاحبه برای ارائه مجوز سلاح را آسان‌تر کرده و از کسانی که سابقا در ارتش صهیونیستی، شاباک، موساد، پلیس و گارد مرزی حضور داشتند، مصاحبه‌ای گرفته نشود.
به ادعای بن گویر، وجود سلاح بیشتر در دست شهرک‌نشینان صهیونیست موجب کاهش اثربخشی حملات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها خواهد شد.
به نوشته نشریه نیویورکر آمریکا، «خرید اسلحه در اسرائیل نیازمند مجوز "دولتی" است و فرد خریدار باید شرایط لازم برای دریافت این مجوز را داشته باشد. یعنی دارای حداقل سن ۲۷ سال باشد و خدمت سربازی را پشت سر گذاشته باشد و در تست ایمنی اسلحه و دریافت نامه از پزشک مبنی بر برخورداری از سلامت جسمی و روانی پذیرفته شده باشد».
چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هر فردی مجوز حمل سلاح دارد، آن را با خود حمل کند


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 19 بهمن 1401 - 10:29:31