برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در خارج و داخل فلسطین اشغالی

دو شنبه 17 بهمن 1401 - 16:10:0

منابع خبری از برگزاری تجمع های اعتراضی علیه سیاست های کابینه افراطی و تندروی «بنیامین نتانیاهو» در لندن و 18 منطقه در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صدها یهودی مقیم انگلیس در اعتراض به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل سفارت این رژیم در لندن تظاهرات کردند.
بیش از ۳۰۰ یهودی که اغلب آن ها تابعیت صهیونیستی دارند در مقابل سفارت این رژیم در لندن تجمع اعتراضی برگزار کرده و علیه سیاست های نتانیاهو که خواهان تحمیل اصلاحات قضایی است، تظاهرات کردند.
معترضان در این تجمع خواهان نجات دموکراسی ( ادعایی صهیونیست ها ) شدند که کابینه نتانیاهو درصدد نابودی آن است.
مخالفان نتانیاهو تاکید کردند که اگر اصلاحات قضایی خود را متوقف نکند، به زودی فعالیت های بیشتری انجام خواهند داد.
براساس این گزارش، همزمان با این تظاهرات در ۱۸ نقطه سرزمین های اشغالی علیه سیاست های نتانیاهو تجمع اعتراضی برگزار شد.
منابع خبری گزارش دادند، ده‌ها هزار نفر علیه کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند. دامنه تظاهرات اعتراضی هفتگی علیه نتانیاهو شنبه شب گسترش یافت و ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.
بر اساس این گزارش، هزاران نفر شنبه شب در میدان «هبیما» شهر تل آویو تجمع کرده و علیه نتانیاهو و تلاش‌های کابینه او برای تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی اعتراض کردند. همچنین ده‌ها هزار نفر نیز در راهپیمایی اعتراضی به سمت خیابان «کابلان» در تل آویو شرکت داشتند.
برگزار کنندگان تظاهرات در تل آویو اعلام کردند که شمار شرکت کنندگان در تظاهرات این هفته، بیشتر از تظاهرات شنبه گذشته بود.
این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.
سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 بهمن 1401 - 12:25:14

پربازدیدها