مقام ارشد حزب الله: آمریکا اهتمامی به منافع لبنانی‌ها ندارد

شنبه 15 بهمن 1401 - 9:48:17
مقام ارشد حزب الله:  آمریکا اهتمامی به منافع لبنانی‌ها ندارد

عاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آمریکا اهتمامی به منافع لبنانی‌ها ندارد و می‌خواهد در لبنان رئیس جمهور قدرتمند و شجاع و ملی وجود نداشته باشد .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «علی دعموش» با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال تأمین منافع خود و رژیم صهیونیستی و اهداف آن در لبنان است، تصریح کرد: آمریکا اهتمامی به منافع لبنانی‌ها ندارد و می‌خواهد در لبنان رئیس جمهور قدرتمند و شجاع و ملی وجود نداشته باشد بلکه آنچه آمریکا به آن اهتمام دارد تأمین منافع این کشور و رژیم صهیونیستی و اهداف آن است.
وی با اشاره به اینکه برخی‌ها به خارج امید بسته‌اند تا راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کند، گفت: آمریکا جزئی از این خارج است و دیدارهای آن هرگز به نفع لبنان نیست.
وی افزود: اگر آمریکا تصور می‌کند که با اعمال فشار زیاد و ایجاد هرج و مرج در کشور می‌تواند خواسته خود را در موضوع ریاست جمهوری یا غیره بر لبنانی‌ها تحمیل کند، در اشتباه است، گرچه آمریکا لبنان را محاصره کرده و با اعمال تحریم و ممانعت از کمک‌رسانی‌ها می‌تواند در کشور مشکلاتی را فراهم کند اما هرگز نمی‌تواند خواسته خود را بر لبنان تحمیل کرده و هر کاری می‌خواهد بکند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


شنبه 15 بهمن 1401 - 9:1:55