تظاهرات در مغرب علیه عادی‌ سازی و حمایت از آرمان فلسطین

پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 13:17:0
تظاهرات در مغرب علیه عادی‌ سازی و حمایت از آرمان فلسطین

صدها مغربی برای اعلام همبستگی با آرمان فلسطین و در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ظالمانه فلسطینی ها ، تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، تظاهرکنندگان با محکوم کردن عادی سازی روابط بین مغرب و رژیم صهیونیستی ، با در دست داشتن پرچم فلسطین و تصاویر شهدای "کشتار جنین" علیه سازش و خیانت به آرمان فلسطین شعار دادند.
این تظاهرات به دعوت دو گروه معروف به حمایت از مسأله فلسطین به نام های "جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و علیه سازش"، "کارگروه ملی برای فلسطین"، برگزار شد.
گروه "جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین" با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "همه تصمیمات نژادپرستانه و فاشیستی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند" و از گروه های فلسطینی خواست برای دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین با هم متحد شوند.
حزب عدالت و توسعه مغرب هم ضمن اعلام مخالفت با برگزاری "کنفرانس سران نقب 2" در این کشور از همه نیروها و گروه های مغربی و همه مبارزان و آزادگان این کشور خواست برای دفاع از ملت فلسطین، بیش از پیش آماده و هشیار باشند و تا لغو سازش و تصویب قانونی برای جرم انگاری سازش با رژیم صهیونیستی و اخراج همه صهیونیست‌ها از کشور و مقابله با برگزاری کنفرانس نقب 2 به میزبانی دولت مغرب از پای ننشینند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 11:34:11

دسته بندی :