همسر شهید مصطفی بدرالدین در گفتگو با الکوثر :

راه شهدا را در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) ادامه می دهیم

سه شنبه 11 بهمن 1401 - 13:37:0

همسر شهید مصطفی بدرالدین در گفتگو با شبکه الکوثر از شهادت و شهدا و رویکرد عزتمندانه آنان در کشورهای محور مقاومت سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فاطمه حرب همسر شهید مصطفی بدرالدین در گفتگی اختصاصی با برنامه «لقاء خاص» شبکه الکوثر گفت : من به همه همسران و مادران شهدا می گویم، آنچه ما از شهدا و مجروحان تقدیم کردیم برابر آنچه که اهل بیت علیهم السلام برای دفاع از عقاید واقعی و دفاع از اسلام ارائه کردند و فداکاریهایی که حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما انجام دادند چیزی نیست و برای همین از همه زنان می خواهم که دنباله رو راه و روش آنها باشند.  
وی افزود : شهادت شهید پایان نیست بلکه آغاز است زیرا هیچکس مانند خانواده شهید نیست که بتواند آنچه را که او برای دفاع از ملت انجام داد ارائه دهد. ما به اقتضا و ضرورت برای جامعه شهدا را تقدیم می کنیم و فکر می کنیم که یک مسئله عادی است اما سخنی از امام خامنه ای را خواندم که می فرمایند همانگونه که خون پاک و مطهر امام حسین (ع) فدا شد تا اسلام باقی بماند و اسلام ناب محمدی (ص) به ما برسد ، خون پاک همه شهدا هم نسلی را رشد خواهد داد که راه را برای عدالت، انسانیت، قداست و دفاع از مستضعفان ، هموار می کند. وقتی به شهید بدرالدین نگاه می کنم، می گویم که ما این راه را ادامه می دهیم و این پرچم را بالا نگه می داریم.
خان فاطمه حرب تصریح کرد : همانطور که در پایان زیارت حرم سیده زینب سلام الله علیها در جلسه ای با افسران مقاومت عرض کردم،  آنچه جوانان مقاومت در سوریه ارائه کردند دفاع از محور مقاومت است که از ایران، سوریه، عراق، لبنان شروع می شود، این محور شریفی است که همه دنیا علیه آن جمع شده اند.
همسر شهید مصطفی بدرالدین گفت : جنگ سوریه جنگ علیه فقط یک کشور یا طرف خاص نیست بلکه یک جنگ جهانی بود با تمام معنی کلمه. خدا را شکر می کنم وقتی آخرین حرفش را زد وقتی تصمیم گرفت به سوریه برود و در شرایط سخت امنیتی قرار داشت و تحت تعقیب آمریکایی ها و صهیونیست ها بود، به ما گفت من شهید یا پیروز از سوریه برمی گردم. وقتی به او نگاه می کنم واقعاً می گویم ایشان شهید شد و ما پیروز شدیم و انشاءالله این راه را ادامه خواهیم داد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 11 بهمن 1401 - 14:49:20

پربازدیدها