شیخ نعیم قاسم: ساعت زوال اسرائیل نزدیک است

دو شنبه 10 بهمن 1401 - 9:23:33
شیخ نعیم قاسم: ساعت زوال اسرائیل نزدیک است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی، تاکید کرد کرد که زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم معاون در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: عملیات منحصر به فرد قدس اشغالی که در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی صورت گرفت را تبریک می گوییم.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: آینده برای ملت مبارز و شجاع فلسطین است و ساعت زوال اسرائیل نزدیک است، آیا صبح نزدیک نیست؟
شیخ نعیم قاسم پیش از این نیز در واکنش به عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی گفته بود: مقاومت جنین آینده فلسطین است، زیرا فلسطین قطب نمای حقیقت است و ملت فلسطین و مبارزانش پیروز واقعی هستند، حتی اگر همه ظالمان و مستکبران جهان متحد شوند، صهیونیست ها سقوط خواهند کرد.
هفته گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در حمله ای وحشیانه به اردوگاه جنین، ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند که این اقدام جنایتکارانه با عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی پاسخ داده شد.در این عملیات تیراندازی، «خیری علقم» دستکم ۸ صهیونیست را به هلاکت رساند و شمار دیگری را زخمی کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
 


دو شنبه 10 بهمن 1401 - 9:23:28