یونس خلیفه : مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه های معاند ، هدف برنامه «خلیه حب» است

یک شنبه 9 بهمن 1401 - 17:51:0
یونس خلیفه : مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه های معاند ، هدف برنامه «خلیه حب» است

یونس خلیفه مجری برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) در گفتگوی اختصاصی با پایگاه شبکه الکوثر در مورد اهداف این برنامه و پیام های مهمی که برای مخاطبان خود را بیان کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یونس خلیفه مجری ویژه برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) به بررسی اجمالی این برنامه پرداخت و گفت : برنامه «خلیه حب» ، یک برنامه فرهنگی و تربیتی و خانوادگی است که در آن در مورد مسائل مربوط به خانواده، تربیت فرزندان، روابط همسران و مشکلات پیش روی روابط زناشویی ، صحبت می شود.  
وی افزود: اهداف این برنامه مقابله با رسانه های معاند و صهیونیستی و غربی از طریق جلب توجه بینندگان کشورهای عربی و اسلامی به اهمیت خانواده مسلمان عرب در جامعه اسلامی و اقداماتی است که این رسانه می تواند در تربیت فرزندان و اصلاح زندگی و رفتار آنان ، ایجاد فضای آگاهانه اسلامی عربی و ارائه الگویی برای مقابله با جنگ نرم غرب علیه اسلام و مسلمین است ، آموزش گروه های جوانان به ویژه در امور ازدواج و تشکیل خانواده ، انجام دهد. 
یونس خلیفه در پایان گفت : پیام ما دعوتی است از بیننده عزیز برای بهره مندی از برنامه ما و بخش های مختلف آن و بیننده نیز می تواند با حضور خود در آن فواید بسیاری را برای برنامه فراهم کند. 


 


یک شنبه 9 بهمن 1401 - 14:38:24