انتقاد جهاد اسلامی از واکنش ترکیه و امارات به عملیات در قدس

شنبه 8 بهمن 1401 - 11:20:50
انتقاد جهاد اسلامی از واکنش ترکیه و امارات به عملیات در قدس

مدیر دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مواضع ترکیه و امارات متحده عربی در محکومیت عملیات استشهادی روز جمعه در قدس را خیانت به مردم فلسطین توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «داود شهاب» به شبکه «روسیا الیوم» گفت: بیانیه‌های محکومیت وزارت خارجه ترکیه و امارات در خصوص عملیات استشهادی قدس، در تضاد با موضع عربی - اسلامی و خیانت به مردم فلسطین است که هر روز توسط تروریسم اسرائیل کشته می‌شوند.

پیش تر وزارت خارجه ترکیه و امارات متحده عربی در بیانیه‌هایی عملیات استشهادی جمعه شب در شمال قدس را که منجر به کشته شدن 9 صهیونیست و زخمی شدن 15 نفر دیگر شد، محکوم کرده بودند.

از سوی دیگر طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: موضع گیری سریع سفرای اتحادیه اروپا و آمریکا در خصوص عملیات قهرمانانه قدس بار دیگر استانداردهای دوگانه غرب را آشکار می‌کند.

سلمی افزود: این کشورها و سازمان‌ها در مقابل صحنه‌های کشتار روزانه که زنان و کودکان فلسطینی را هدف قرار می‌دهد و جان ده‌ها انسان بی گناه را می‌گیرد، لال شده و زبان به کام کشیده‌اند.

وی گفت: اظهارات کشورهای اروپایی به وضوح نشان دهنده فقدان ارزش‌ها و جانبداری نسبت به تروریسم اسرائیل است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند یک جوان فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» در شمال قدس، دست کم 9 تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و 15 نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن 11 شهروند فلسطینی شهید و دست کم 20 نفر دیگر زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 بهمن 1401 - 11:20:42