ماجرای جاسوسی یک رزمنده حزب الله برای رژیم صهیونیستی چه بود؟

پنج شنبه 6 بهمن 1401 - 12:40:12
ماجرای جاسوسی یک رزمنده حزب الله برای رژیم صهیونیستی چه بود؟

در شرایطی روزنامه «الاخبار» لبنان از بازداشت یکی از رزمندگان حزب الله به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داده است که این جنبش بر اعتماد کامل خود به این رزمنده تاکید دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب الله لبنان در واکنش به خبر منتشر شده از سوی روزنامه «الاخبار» در خصوص جاسوسی «حسن عطیه» از رزمندگان سابق حزب الله برای رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه که در روزنامه الاخبار منتشر شد، آمده است: سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از مشاهده تلاش عطیه برای جستجوی کار در فضای مجازی، به صورت ناشناس با وی تماس گرفتند و او پس از اطلاع یافتن از هویت این افراد، موضوع را فورا به اطلاع حزب الله رساند.

این بیانیه می افزاید: پس از اطلاع مقاومت اسلامی، موضوع با اشراف کامل اطلاعاتی پیگیری و مشخص شد که حسن عطیه به طور صادقانه با حزب الله همکاری کرده و هیچ شک و شبهه ای در خصوص وی وجود ندارد.

حزب الله در این بیانیه با بیان این که عطیه به هیچ وجه جاسوس رژیم صهیونیستی نبوده، بر ضرورت هماهنگی اصحاب رسانه با مقاومت برای جلوگیری از ظلم به افراد بی گناه تاکید کرد.

الاخبار نیز در اطلاعیه ای افزود که جنگ اطلاعاتی بین مقاومت و رژیم صهیونیستی رمز و رازهای زیادی دارد و این بار مقاومت برای جلوگیری از ظلم به عطیه به طور علنی جزئیات ماجرا را اعلام کرد.

این روزنامه با احترام به مبارزات عطیه و اعلام اعتماد کامل به مقاومت تاکید کرد که به هیچ وجه قصد ضربه زدن به حزب الله و رزمندگانش را ندارد.

روزنامه الاخبار در مطلبی به قلم رضوان مرتضی در شماره روز شنبه گذشته خود از بازداشت یکی از رزمندگان سابق مقاومت به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی توسط سازمان های امنیتی لبنان خبر داده بود.

این روزنامه مدعی شده بود که حسن عطیه در ازای 15 هزار دلار با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری کرده و اطلاعات مربوط به همکارانش و همچنین مواضع حزب الله را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

الاخبار نوشت که همکاری عطیه با رژیم صهیونیستی ژوئن 2020 از طریق واتساپ آغاز و در نهایت توسط نیروهای شعبه اطلاعات سرویس امنیتی لبنان در ژوئیه 2022 دستگیر شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 6 بهمن 1401 - 12:40:4