هانی زاده : سفر امیرعبداللهیان به لبنان در شرایطی استثنایی انجام شد

یک شنبه 25 دی 1401 - 18:11:0

حسن هانی زاده نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر درباره ابعاد و اهداف سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به لبنان سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن هانی زاده در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : سفر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به لبنان در شرایط استثنایی که در منطقه به ویژه در داخل لبنان وجود دارد صورت گرفت.
وی افزود : لبنان اکنون از مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی متعددی رنج می‌برد که وزیر امور خارجه ایران در این سفر به مسائل متعددی پرداخته است و در دیدارهایی که امیرعبداللهیان با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان، نبیه بری رئیس مجلس و همچنین با مقامات بلندپایه لبنان به ویژه دبیرکل حزب الله، سید حسن نصرالله و رهبران فلسطینی حاضر در لبنان انجام داد درباره این مسائل گفتگو کرد.  
هانی زاده تصریح کرد : مسائل متعددی وجود دارد که مهم ترین آنها تهدیدات صهیونیست ها در دولت جدید به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر افراطی و حضور پنج وزیر تندرو از حزب صهیونیسم دینی است، بنابراین این سفر برای افزایش سطح همکاری و هماهنگی بین لبنان و جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.


 


یک شنبه 25 دی 1401 - 18:52:57

پربازدیدها