پژوهشگر عراقی : مکتب شهید سلیمانی در سراسر جهان گسترش یافته است

یک شنبه 18 دی 1401 - 14:9:58

عباس شمس الدین در گفتگو با شبکه الکوثر درباره «آینده طرح جهانی مقاومت در پرتو مکتب شهید سلیمانی» صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاد عباس شمس الدین در گفتگو با برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های مکتب امام خمینی (ره) و الگوی نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی ، کار خالصانه برای خداوند متعال است.
استاد شمس الدین افزود : وقتی کاری را بدون نسبت دادن به خود و رهایی از آن و بی توجهی یا انتظار هیچ تعریف و تمجیدی از جانب دیگران و انتظار اجر و ثواب از جانب خداوند متعال انجام می دهی، این همان کاری است که حاج قاسم سلیمانی کرد. 
وی تصریح کرد : آنچه در عراق پس از ورود نیروهای آمریکایی و نیروهای همپیمانش از 30 کشور جهان به عراق دیدیم ، ملت عراق در دوران حکومت رژیم صدام فروپاشیده بود و برای همین پذیرفت که شیطان اکبر یعنی آمریکا با شیطان اصغر و نزدیکتر یعنی رژیم صدام مقابله کند. اما با ورود حاج قاسم سلیمانی به خط جهاد در عراق طی هشت سال تلاش و اخلاص در عراق با موفقیت انجام داد، نیروهای آمریکایی بیرون رانده شدند و حتی در سال 2011 تصمیم به فرار گرفتند. 
شمس الدین گفت : در شهر صعده یمن که هفت جنگ داشت و به طرز وحشتناکی توسط تکفیری ها محاصره شده بود، اوضاع در مدت چند سال به گونه ای تغییر کرد بخش بزرگی از یمن و حتی مناطق دیگری  این قدرت و عظمت حاج قاسم سلیمانی را که در سراسر جهان گسترش یافت ، احساس می کنند. 


 


یک شنبه 18 دی 1401 - 14:9:51