ضرورت تدوین برنامه ملی فلسطین بر اساس مقاومت مسلحانه

یک شنبه 18 دی 1401 - 12:43:0

دبیر روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم پایبندی به گزینه مقاومت مسلحانه که همواره موفقیت و پایداری خود را ثابت کرده است، تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هیثم ابوالغزلان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : مطمئنا سیاست هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیستی برای ملت فلسطین و آرمان فلسطین مضر است و بنابراین باید جلوی آن به طور کامل و با قاطعیت گرفته شود. 
ابوالغزلان افزود : بنابراین سیاست بازداشت سیاسی و هماهنگی امنیتی با دشمن صهيونيستي نه به آرمان فلسطين و نه به ملت فلسطین خدمتی نمی کند. از سوی ديگر این نیروهای مقاومت هستند که در مقابل اشغالگران مقاومت مي‌كنند و تاوان آن را با جان و خون خود می پردازند. بنابراین باید آنها را تکریم کرد و گرامی داشت نه اینکه آنها را بازداشت کرد ، کاری که تشکیلات خودگردان فلسطین برای ایفای نقش امنیتی با رژیم صهیونیستی ، انجام می دهد. 
وی تصریح کرد : قطعاً آنچه در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد این خواهد بود که هیچ نقش امنیتی بر اساس توافق هماهنگی امنیتی از تشکیلات خودگردان فلسطین نمی‌ خواهد و بیشترین چیزی که در این زمینه می‌خواهد این است که به تشکیلاتی برای اداره خودمختاری و اداره امور زندگی مردم فلسطین در مناطق تحت کنترل خود ، تبدیل شود. 
وی ادامه داد:  بنابراین سران کنونی رژیم صهیونیستی وجود یک مسیر سیاسی با تشکیلات خودگردان فلسطین را به رسمیت نمی شناسد و این چیزی است که عملا با مانع تراشی های رژیم صهیونیستی متوقف شده و به بن بست رسیده است. آنها هر گونه مذاکره را رد می کنند و تاکید می‌کنند که ما اصولا مخالف مذاکره هستیم. 
ابوالغزلان گفت : تشکیلات خودگردان فلسطین و همه جناح های مردم فلسطین باید بر سر برنامه جامع ملی فلسطین مبتنی بر مقاومت مسلحانه اجماع داشته باشند، ما به عنوان فلسطینی باید حول این گزینه متحد شویم. 


 


یک شنبه 18 دی 1401 - 13:3:26