برگزاری نشستی سیاسی در بیروت با عنوان «شهید سلیمانی مقاوم بین المللی»

جمعه 16 دی 1401 - 19:57:0

مرکز تحقیقات فلسطین و مطالعات راهبردی به مناسبت سومین سالگرد شهادت رهبران پیروزی ، نشستی سیاسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد محبی خبرنگار ما در بیروت در گزارشی از این نشست در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : به مناسبت سومین سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس سردار شهید قاسم سلیمانی در پی ترور جنایتبار آمریکایی ها، مرکز تحقیقات فلسطین و مطالعات راهبردی نشستی سیاسی را با حضور مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران  و سران احزاب و گروههای فلسطینی و لبنانی و نمایندگان آنها و تعدادی از پژوهشگران و شخصیت های فکری، سیاسی و دانشگاهی برگزار کرد.
در این دیدار، محمد رعد، رئیس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت، به بیان شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: یقین بصیرت و اخلاص روح دو بالی است که قاسم سلیمانی در تمام نبردهای جهادی خود و در طول دوران زندگی با آن پرواز کرد.
زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز بر نقش پیشگامی سردار سلیمانی از طریق تثبیت معادله محوری  قدس و فلسطین برای همه نیروهای مقاومت،  تاکید کرد.
زیاد نخاله در این نشست گفت: شهید حاج قاسم معتقد به وحدت امت اسلامی بود و معتقد بود فلسطین و  قدس ، عنوان و مدخل این وحدت است، لذا فلسطین و مقاومت آن را دغدغه اول خود قرار داد.
محور مقاومت که به محوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده است، یکی از مهم ترین عوامل خنثی کننده پروژه صهیونیستی- آمریکایی بود.
شهیدی در راه  قدس، شهید قاسم سلیمانی زندگی خود را اینگونه گذراند و پس از او ، مردانی جان خود را در کف دست خود گرفته اند و نام او را صدا می زنند و آن ، قلب محور مقاومت و قلب فلسطین تا آزادسازی کامل آن است.


 


جمعه 16 دی 1401 - 17:22:4

پربازدیدها