زیاد النخاله : شهید سلیمانی الگویی بزرگ برای مقاومت است

جمعه 16 دی 1401 - 15:5:0
زیاد النخاله : شهید سلیمانی الگویی بزرگ برای مقاومت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت شهید سلیمانی یک مبارز در همه جبهه ها بود و ما امروز با شهدا و شهید بزرگوار سردار سلیمانی که غیر ممکن را ممکن ساخت برای مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی تجدید پیمان می‌کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی سیاسی که به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در لبنان برگزار شد گفت : شهید قاسم سلیمانی معتقد به وحدت امت اسلامی بود و از نظر ایشان فلسطین و ب قدس عنوان و دروازه این وحدت هستند و از این رو فلسطین و مقاومت آن را دغدغه اصلی خود قرار داد و برای حمایت از این مقاومت تلاش زیادی کرد. حاج قاسم سلیمانی به مدت ۲۰ سال از مقاومت فلسطین حمایت کرد تا این که مقاومت فلسطین از نظر نشان دادن توانایی‌های خود به سطحی که امروز می‌بینیم، رسیده است.
النخاله افزود: حاج قاسم همیشه به عنوان یک رهبر و الگو در روابط و عقاید خود در بین ما حضور دارد. حاج قاسم همیشه در جمع ماست و امروز نیز به یاد او از فرصت استفاده کرده و به مردم و مقاومت فلسطین و به ویژه جوانان شجاع کرانه باختری رود اردن که در جنین با نیروهای دشمن مقابله کردند، درود می‌فرستیم.


 


جمعه 16 دی 1401 - 9:29:13