فالح الفیاض : شهیدان سلیمانی و المهندس راه پیروزی را برای عراقیها ترسیم کردند

جمعه 16 دی 1401 - 13:55:0
فالح الفیاض : شهیدان سلیمانی و المهندس راه پیروزی را برای عراقیها ترسیم کردند

فالح الفیاض، رئیس حشدالشعبی نیز ضمن سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی ، مسیر پیروزی بر گروههای تروریستی را ترسیم کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فالح الفیاض رئیس سازمان حشدالشعبی عراق با تاکید بر این که بسیج مردمی و نیروهای امنیتی مسیر پیروزی بر گروه‌های تروریستی داعش را ترسیم کرده‌اند، افزود : «فرماندهان پیروزی بر تروریسم برای عراق ایستادگی کردند آن هم در سخت‌ترین شرایطی که این کشور پشت سر گذاشت. عراق امروز به دوران قبلی ثبات و امنیت خود بازگشته است».
فالح الفیاض تصریح کرد : شهید المهندس جان خود را در راه دفاع از این کشور نثار کرد و شادی پیروزی عراق را محقق نمود. حشدالشعبی و نیروهای امنیتی مسیر پیروزی بر گروهک‌های تروریستی داعش را ترسیم کردند.
رئیس حشدالشعبی در برابر همگان متعهد شد که بسیج مردمی از عراق دفاع کند و بار دیگر بر این قول خود تأکید کرد که «حشد الشعبی الگوی انضباط و اطاعت خواهد بود».
الفیاض یادآور شد: «شهید المهندس، فرزند دلاور عراق جان خود را وقف دفاع از کشور کرد، چگونه می‌توانیم برای شهید سلیمانی که در اقصی نقاط کشور همراه با ما جنگید، عزاداری نکنیم؟»
الفیاض در پایان سخنان خود گفت: «شهیدان المهندس و سلیمانی الگویی برای جوانان و نسل بالنده ما هستند».
در این مراسم که در هتل الرشید بغداد برگزار شد، رهبران عراقی و مقامات سیاسی این کشور از جمله سید عمارالحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، معاون اول پارلمان، «محسن المندلاوی»، نایب رئیس اول مجلس عراق و برخی شخصیت های دیگر حضور داشتند.


 


جمعه 16 دی 1401 - 9:27:28