تبدیل مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی به تظاهرات حمایت از مقاومت فلسطین

پنج شنبه 15 دی 1401 - 18:52:0

 مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به تظاهراتی در حمایت از مقاومت فلسطین تبدیل شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، صالح المصری خبرنگار ما در فلسطین اشغالی در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» افزود : صدها فلسطینی به همراه فرماندهان مقاومت فلسطین، شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند و ویژگیها و جهاد طولانی او را در گسترش توانمندی مقاومت یاد آور شدند.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس در حاشیه این مراسم به خبرنگار الکوثر گفت :« ما تاکید می کنیم که حاج قاسم سلیمانی حامی اصلی مقاومت در سرزمین فلسطین بود و اثرات آن در سرزمین فلسطین با این مقاومت فزاینده و گسترش آن در جهت حمایت از مقاومت در قدس و الاقصی همچنان باقی است. او فلسطین و مردم آن را دوست داشت و برای همین ما شخصی مانند قاسم سلیمانی را که در این شرایط نیاز به رویارویی مردمی با اشغالگران صهیونیستی وجود دارد از دست داده ایم.»
در این مراسم که از سوی کمیته قدس فلسطین برگزار شد ، تصاویری ویدئویی درباره زندگی شهید سلیمانی و سابقه طولانی وی در حمایت از مقاومت و توسعه توانمندی های نظامی آن به نمایش درآمد.
فلسطینی ها همواره تاکید می کنند که راه شهید قاسم سلیمانی را دنبال می کنند و توطئه ها و نقشه های صهیونیستی و آمریکایی موفق به شکست مقاومت نخواهد شد.
محمد لبریم از رهبران کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت :« به لطف تلاشهای حاج قاسم سلیمانی ، امروز مقاومت  فلسطین پیشرفته تر و توسعه یافته تر در میدان رویارویی با این دشمن صهیونیستی است. ما حافظ این خونهای پاکی که او در راه قدس و برای فلسطین و برای آرمانهای امت عربی فدا کرد ، خواهیم بود.»
محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی به خبرنگار الکوثر گفت:« ما مدال شهید فلسطین و شهید قدس را به این شهید بزرگوار تقدیم می کنیم که گرانبهاترین چیزی است که داریم و در سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به او می گوییم عهد می بندیم به راهی که رفتی و برای تحقق اهدافی که خون و جان خودت را فدا کردی ادامه می دهیم. با ملت فلسطین و ملت بزرگ ایران عهد می بندیم که به همین راه و همین روش ادامه دهیم.»
پیام‌های متعددی از سوی مقاومت فلسطین منتشر شد که طی آن‌ها تاکید شد شهید سلیمانی میراثی قوی برای محور مقاومت از خود به جای گذاشته است که همه طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی و رژیم‌های عادی سازی موفق به شکستن یا از بین بردن آن نشدند.
نائل ابوعوده از رهبران جنبش مجاهدین فلسطین گفت :« میراث این فرماندهان بزرگ که میراث بزرگی را برای محور مقاومت به جای گذاشتند اجازه نخواهد داد تلاشها و توطئه های اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی و رژیمهای عادی ساز مانعی برابر محور مقاومت ایجاد کند و این محور همچنان خطر و تهدیدی واقعی برای همه توطئه های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه به شمار می آید.»
یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس با این حضور عظیم در فلسطین و تمامی پایتخت های عربی، ادای احترام به این فرمانده بزرگ است که جان خود را در راه قدس و فلسطین فدا کرد.


 


پنج شنبه 15 دی 1401 - 17:23:36