برگزاری اولین همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی در تهران

پنج شنبه 15 دی 1401 - 14:29:0

اولین همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی با شعار «شهید سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت» با حضور شخصیت ها و فرهیختگان داخل و خارج ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : شرکت کنندگان در این همایش تاکید کردند که شخصیت شهید سلیمانی یک فرهنگ برای امت است و روش وی ، دفع شر متجاوزان از منطقه بود.
شهید سلیمانی بر اساس یک بینش انقلابی کار می کرد که علاوه بر اینکه یک فرمانده نظامی بود ، اندیشه جامع و فراگیر داشت و پس از گذشت سه سال از ترور او ، می بینیم که با هر مقاومتی در سراسر جهان متولد می شود و و تصور کسانی که فکر می کردند  ترور او به کارش پایان می دهد ، ناکام ماند.
شرکت کنندگان در این همایش، شهید سلیمانی را انتقال دهنده وحدت اسلامی از چارچوب نظری به چارچوب عملی توصیف کردند و او توانست محور مقاومتی را که به این شکل و این انسجام قبل از حضور و  جهاد شهید قاسم سلیمانی وجود نداشت ، ایجاد کند.
شرکت کنندگان در این همایش تاکید کردند که شهید سلیمانی یکی از چهره های برجسته در حمایت از مقاومت فلسطین است و شکی نیست که فلسطین در قلب و ضمیر او  و در تلاش و کارش حضور داشت.


 


پنج شنبه 15 دی 1401 - 14:46:37