خاطره نماینده جهاد اسلامی از آخرین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی

سه شنبه 13 دی 1401 - 9:57:54

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، خاطره ای از دیدارش با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درباره مبارزات حاج قاسم در سوریه تعریف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ناصر ابوشریف» در ویژه برنامه «شهید القدس» شبکه الکوثر به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در آخرین دیداری که بین من و حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، نامه ای که حاج قاسم در یکی از منازل شهر البوکمال سوریه برجا گذاشته بود، در رسانه ها منتشر شده بود. من از حاج قاسم پرسیدم آیا این نامه واقعیت دارد و واقعا شما آن را نوشته اید؟ ایشان جواب داد: بله

ابوشریف افزود: داستان این نامه این است که در نبرد آزادسازی «البوکمال» ار دست گروه های تروریستی، نیروهای مقاومت مجبور شدند منطقه عملیات را به خاطر خطراتی که برای ساکنان آن وجود داشت، تخلیه کنند. به این ترتیب ساکنان یک روستا تخلیه شدند و حاج قاسم به همه نیروها دستور داد از اموال مردم محافظت کنند و استفاده از اموال آنان مثل خانه و غذا و هر چیز دیگری را حرام دانست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران افزود: هنگام نبرد در البوکمال، حاج قاسم به مدت چند روز در یکی از این خانه ها مستقر شد. در این خانه یک کتابخانه بود که حاج قاسم یک کتاب را برداشت و این نامه را روی آن نوشت و از صاحب خانه عذرخواهی و بخاطر استفاده از وسایل شخصی صاحب خانه، طلب بخشش کرد. در انتهای نامه نیز نام و شماره تلفن خود را نوشت که اگر کم و کسری وجود داشت یا از چیزی استفاده شده بود و نیاز به جبران کردن داشت، با این شماره تماس گرفته شود.

ابوشریف در پایان گفت: ماجرای این نامه واقعیت دارد و کسی که نامه را منتشر کرد صاحب خانه بود نه حاج قاسم سلیمانی.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 13 دی 1401 - 9:57:49