شهید قاسم سلیمانی ، مکتب است و مکتب نمی میرد

یک شنبه 11 دی 1401 - 10:31:0

رئیس مرکز مطالعات فکری المصطفی در گفتگو با شبکه الکوثر ، شهید حاج قاسم سلیمانی را مدرسه و مکتب دانست و تاکید کرد ، مکتب نمی میرد و از بین نمی رود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ محمدعلی میرزایی پژوهشگر اسلامی و رئیس مرکز مطالعات فکر المصطفی در گفتگو با برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر گفت : حاج قاسم نسل کاملی را از خود به یادگار گذاشت که توسط او تربیت شدند و فرماندهی الهی و حکیمانه و تدبیر واقع بینانه را از دست او آموختند، زیرا او یک مدرسه و مکتب بود و مکتب نمی میرد، به ویژه اگر این مکتب ، مکتبی موفق و مؤثری در سطح منطقه ای و جهانی بوده باشد. به همین دلیل مردم به این سمت خواهند رفت. 
رئیس مرکز مطالعات فکری المصطفی اضافه کرد : موضوع دیگر در شخصیت حاج قاسم این است که ایشان با توجه به قسمت اولی که به آن اشاره کردم و با توجه به وحدت مقاومت جهانی ، آینده نگری عظیمی داشتند. شهید سلیمانی توانست همه محورهای مقاومت، سربازان و رهبران آن را در سطح جهانی متحد کند. 
وی تصریح کرد : فکر می‌کنم امروز این مقاومت به یک توده واحد تبدیل شده است که به برکت این رهبری به هم پیوسته و متحد است و فواید و آثار آن با آزادسازی فلسطین نمایان می شود چرا که آزادسازی فلسطین بزرگترین آرزویی بود که حاج قاسم برای آن تلاش می کرد. 
شیخ محمدعلی میرزایی تاکید کرد : مسئله دوم ، آزادسازی جهان اسلام از سلطه آمریکا بر سرنوشت آن و توسعه جهان اسلام برای پذیرش تمدن مدرن و جدید رقابت با تمدن های جهانی است. 


 


یک شنبه 11 دی 1401 - 9:25:52