مستند سلاخی ؛ سردار سلیمانی چگونه داعش را نابود کرد

شنبه 10 دی 1401 - 13:28:34

داعش بدون تردید یک تهدید امنیتی چند وجهی و فزاینده برای کل جهان و نماد کامل افراط گری و خشونت و وسیع ترین وجه تروریسم بود که شهید سلیمانی توانست با درایت و ایمان کمرش را بشکند.

ویژه‌ -الکوثر سردار سلیمانی توانست  ریشه های ایدئولوژی تکفیر و افراط و خشونت در همه حوزه های فکری، فرهنگی و اجتماعی را بخشکاند و این یک دستاورد بزرگ جهانی بود که حداقل برای سالهای سال جهان را از تهدید چنین تفکر افراطی نجات داد.
داعشی‌ها بضاعت چندانی نداشتند، اما از سوی کشورهای عربی حمایت مالی شدند. از سوی کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه سلاح‌های پیشرفته دریافت کردند. متاسفانه برخی هم در عراق و سوریه با این‌ها همکاری کردند.
ساعت یک و بیست دقیقه بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ حاج قاسم سلیمانی، «سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت»،‌ این بخشی از پیام تسلیت رهبر انقلاب بعد از شهادت فرمانده افسانه‌ای جبهه مقاومت است که هنوز با گذشت سه سال از ترور سحرگاه سردار در فرودگاه بغداد باورپذیر نیست؛ خبری که همه معادلات را تغییر داد و منطقه غرب آسیا را برای همیشه برای رژیم‌تروریستی آمریکا ناامن کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 10 دی 1401 - 13:28:9