مرآه البحرین فاش کرد:

برنامه شرکت‌های یهودی برای خرید منازل در بحرین

جمعه 9 دی 1401 - 16:12:11
برنامه شرکت‌های یهودی برای خرید منازل در بحرین

اطلاعات نگران کننده به دست آمده از شهروندان بحرینی نشان می دهد دلالان پیشنهادهای زیادی را از طریق تلفن به شهروندان برای خرید منازل آنها به قیمت بالا در «شهرک عیسی» و «منطقه سار» ارائه کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، طبق اطلاعاتی که وبسایت «مرآت البحرین» منتشر کرد، دلالان که برخی از آنها عرب هستند با شماری از شهروندان بحرینی تماس گرفته و مبلغ بسیار بالایی را برای خرید منازلشان به آنها پیشنهاد کرده اند. هنگام بررسی دقیق‌تر هویت مشتریان، دلالان گفتند منازل را برای یک شرکت خریداری می کنند و یکی از دلالان اعتراف کرد مشتریان نهایی، یهودی هستند. یک شهروند بحرینی در فایلی صوتی به نقل از دولت خود گفت یکی از دلالان به او گفته است یهودیان به دنبال خرید مناطقی به طور کامل به هر قیمتی هستند.

در ماه ژوئیه 2022 نیز شهروندان بحرینی از وجود یک برنامه مورد حمایت حکومت آل خلیفه برای یهودی سازی منطقه قدیمی منامه پرده برداشتند. آیت الله شیخ عیسی قاسم بعد از اطمینان یافتن از وجود چنین برنامه ای، هرگونه فروش خانه یا زمین را به یهودیان حرام اعلام و تاکید کرد فروش خانه یا زمین به یهودیان در حکم فروش دین و تاریخ و میهن و آینده بحرینی ها به آنان است.

هدف از برنامه رژیم آل خلیفه که با همکاری یهودیان اجرا می شود، یهودی سازی منامه و تبدیل کردن حدود 40 درصد محله های بخش قدیمی منامه به مناطق یهودی نشین است که از باب البحرین آغاز می شود و از طریق خیابان المتنبی به کنیسه یهودیان می رسد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 9 دی 1401 - 16:12:2