سرانجام حاج قاسم شهید و ترامپ کثیف

پنج شنبه 8 دی 1401 - 9:10:0

سه سال از ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و همراهانش به دستور ترامپ، رئیس‌جمهورسابق آمریکا می‌گذرد. این ترور و شهادت حاج قاسم او را در افکار عمومی ایرانیان و جهانیان جاودانه کرد و از طرفی ترامپ تبدیل به یک تروریست خطرناک قاتل شد.

تهران- الکوثررئیس‌جمهور آمریکا از روزی که بر کرسی ریاست‌جمهوری تکیه زد، به دنبال ازبین‌بردن اقتدار و مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی بود. او «توان هسته‌ای»، «نفوذ منطقه‌ای»، «قدرت موشکی» و «ظرفیت‌های اقتصادی» را از اساسی‌ترین مؤلفه‌های قدرت ایران می‌دانست و به دنبال محدودسازی و مهار آنها بود. درهمین راستا ،آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تصمیم گرفتند علاوه بر گسترش و تشدید تحریم‌ها، دست به ترورهای هدفمند و هوشمند بزنند. با چنین هدفی بود که ترور فرمانده نیروی قدس و دانشمندان هسته‌ای و نیز ترور افراد مؤثر جبهه مقاومت در کشورهای عراق، فلسطین، لبنان و سوریه در دستور کار این جنایتکاران قرار گرفت.
حالا سه سال از آن روز شوم ترور گذشته، ولی حاج قاسم به اوج عزت رسیده است و ترامپ در اوج ذلت قدرت را از دست داده است. پس باور کنیم که: «و لا تحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون».


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 7 دی 1401 - 13:46:40