ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم!

چهار شنبه 7 دی 1401 - 22:0:0

سردار قاسم سلیمانی به ترامپ گفت: ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. ما تشنه شهادت و از بین بردن استکباریم.

تهران- الکوثر ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم! بپرس؛ ما حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه‌ی امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.
... از اول انقلاب تا حالا در همه صحنه‌ها ما با تمسک به همین فرهنگ امام حسین همه پیروزی‌هایمان را و تضمین پیروزی‌هایمان را از این راه گرفتیم. این جبهه با تاسی به امام حسین و اهل‌بیت عصمت و طهارت و اصحاب او تربیت پیدا کرده است و امروز روز به روز یک تولد جدیدی پیدا می‌کند. دیروز فقط یک شعبه‌ی ایران داشت؛ امروز به تاسی از همین شعبات متعددی در آن به‌وجود آمده است. امروز انصارالله هم در یمن به امام حسین و اهل بیت امام حسین اقتدا می‌کند. امروز حشدالشعبی هم در قدرت مقاومت خودش و اساس قدرت مقاومت خودش، در حال گرفتن انگیزه و دافعه حقیقی از این جایگاه ارزشمند است.
... ما نیاز داریم به اینکه بگوییم اباعبدالله چگونه حرکت کرد؟ چگونه جنگید؟ اصحابش چگونه ایثار کردند؟ چگونه فداکاری کردند؟ رجزهای آنها، حماسه‌های آنها، حرکت‌های آنها، اهل‌بیت آنها، اسارت آنها؛ همه آنها برای ما یک انقلاب است. انقلاب ما اگر حسین را نداشته باشد در جنگش باخته است! در خود معنای انقلاب خودش را باخته است! امروز جنگ ما که عین جنگ حسین است همان غربت را دارد؛ همان تنهایی را دارد؛ همان هجوم را دارد؛ همان وضعیت را دارد. یعنی همان‌طور که اباعبدالله در صحرای کربلا [با آن] هفتاد و دو تن بودند و در مقابل چهل هزار نفر لشکریان دشمن در محاصره بودند؛ در محاصره اقتصادی، در محاصره نظامی؛ و انواع ظلم‌ها و ستم‌ها به آنها روا داشته شد، امروز هم جنگ ما همان وضعیت را دارد.
... ای خدای عزیز و ای خالق حکیم بی‌همتا! دستم خالی است و کوله‌پشتی سفرم خالی، من بدون برگ و توشه‌ای به امید ضیافت عفو و کرم تو می‌آیم. من توشه‌ای برنگرفته‌ام؛ چون فقیر [را] در نزد کریم چه حاجتی است به توشه و برگ؟! سارق، چارقم پر است از امید به تو و فضل و کرم تو؛ همراه خود دو چشم بسته آورده‌ام که ثروت آن در کنار همه ناپاکی‌ها، یک ذخیره ارزشمند دارد و آن گوهر اشک بر حسین فاطمه است؛ گوهر اشک بر اهل‌بیت است؛ گوهر اشک دفاع از مظلوم، یتیم، دفاع از محصور مظلوم در چنگ ظالم.

بخش‌هایی از بیانات و وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 7 دی 1401 - 13:12:26