نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در مقاومت ملتها

سه شنبه 6 دی 1401 - 18:44:0

از زمان تجاوز وحشیانه به یمن و مردم آن و تنها گذاشتن آن در برابر قتل عام سعودی، تروریسم تکفیری و محاصره آمریکا-غرب، نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حمایت از یمنی ها برای آزادسازی سرزمین های اشغالی خود و دفع برابر دشمنان آشکار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد محبی خبرنگار ما در گزارشی از بیروت در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : سردار شهید قاسم سلیمانی نقش‌های متعددی داشت که بین دیپلماسی، نظامی میدانی و برنامه‌ریزی تقسیم می‌شد و روابط او در گستره جغرافیایی وسیعی ، منجر به تغییر مسیر نبردها ر شکست پروژه آمریکا در منطقه شد.
طالب الحسنی، روزنامه نگار یمنی به خبرنگار الکوثر گفت: شهید قاسم سلیمانی نه تنها یک رزمنده مقاومت و یک رزمنده افسانه ای نظامی بود، بلکه حلقه اتصال روابط و یک سیاستمدار بود و غرب طاقت حضور قاسم سلیمانی را در منطقه نداشت. زیرا او تمام نقشه های آنها را خنثی کرد و پروژه آنها را در منطقه ناکام گذاشت.  
وی افزود : آرمان فلسطین و تحول در آرمان فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی و همه رزمندگان مقاومت  شاهدی بر تاثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی هستند و به آن شهادت می دهند و حاج قاسم سلیمانی یک الگو برای همه مبارزان مقاومت در کرانه باختری، قدس ، نوار غزه و در کل سرزمین های فلسطینی به شمار می رود.  
مردم یمن تحت تأثیر دوری جغرافیایی از فلسطین قرار نگرفتند، زیرا این فاصله در درون و ضمیر هر کودک یمنی وجود داشت و باقی خواهد ماند.
از یمن تا فلسطین، مسیری که سردار شهید قاسم سلیمانی ترسیم کرد تا امت را به سوی آزادی قدس متحد کند.


 


سه شنبه 6 دی 1401 - 17:12:29