زمان ثبت نام متقاضیان حج ۱۴۰۲ اعلام شد

دو شنبه 5 دی 1401 - 10:38:15
زمان  ثبت نام متقاضیان حج ۱۴۰۲ اعلام شد

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد ثبت نام از مشمولان متقاضی حج ۱۴۰۲ از ۳۰ دی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،اکبر رضایی در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت  گفت: امور مقدماتی حج ۱۴۰۲ آغاز و سیاست‌های کلی اعلام و ابلاغ شده که در حوزه مسکن نیز این مهم از سوی رییس سازمان حج و زیارت ابلاغ شده است.
وی افزود: نخستین بار فراخوان هتلداران صورت گرفته و به غیر از هتلدارانی که در گذشته همکاری داشته اند برخی هتل‌های جدید نیز به فهرست برنامه ریزی اسکان زایران اضافه شده است.
رضایی گفت: سهمیه اولیه استان‌ها در حج تمتع آتی مشخص شده است و به بخش‌های مختلف برای پیش بینی‌های لازم، اعلام شده تا برنامه ریزی‌های مدنظر را انجام دهند.
در ابتدای این نشست سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت به تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه حج و عتبات پرداخت و با اشاره به سفر استانی و گفتگو با مجریان و کارگزاران افزود: قرار بر این شد تا از هر استان یک نفر از کارگزاران با تجربه معرفی شود تا این افراد صاحب نظر و ایده در شورای مشورتی جای بگیرند و از نظرات آن‌ها برای بهبود کیفیت خدمت رسانی استفاده شود؛ در این راستا نخستین نشست شورای مشورتی هفته آینده برگزار می‌شود.
رییس سازمان حج و زیارت همچنین بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای حج تمتع آتی تاکید کرد و گفت: درخواست برگزاری شورای عالی حج را مطرح کرده ایم و منتظر دستور مسئولان هستیم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


دو شنبه 5 دی 1401 - 10:12:11