اثبات حمایت مردمی از آرمان فلسطین در جام جهانی قطر

چهار شنبه 30 آذر 1401 - 9:30:0

پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی لبنانی گفت تماشاگران عرب که در جام جهانی 2022 در قطر حضور یافتند، حمایت مردم کشورهای عربی از آرمان فلسطین و مخالفت قاطع آنها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در مقابل چشم جهانیان به اثبات رساندند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر «عمران زهوی» در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به حواشی سیاسی جام جهانی 2022 اختصاص داشت افزود: از ملت های عربی همواره به عنوان ملت های تحت ستم و عقب مانده یاد می شد اما در واقع، ملت های عربی صاحب تمدن واقعی هستند نه غربی هایی که همجنس گرایی را ترویج می کنند.

دکتر زهوی افزود: همه کارشناسان فوتبال اتفاق نظر دارند رفتاری که با تیم مراکش شد و عمدا دو ضربه پنالتی به نفع این تیم گرفته نشد تا از جام جهانی حذف شود، اقدامی از قبل برنامه ریزی شده بود تا یک کشور عربی نتواند به نهایی جام جهانی راه یابد.

این تحلیلگر لبنانی همچنین گفت، تماشاگران عرب از آرمان فلسطین حمایت کردند و به جهانیان نشان دادند که کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد و آنچه وجود دارد یک رژیم غاصب صهیونیستی است... مهم ترین پیامی که ملت های عربی در جام جهانی فرستادند این بود که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بی نتیجه است و صهیونیست ها بین عرب های مسلمان جایی ندارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 29 آذر 1401 - 20:14:7