ضربه دردناک ایران به موساد رژیم صهیونیستی

سه شنبه 15 آذر 1401 - 18:9:0

کارشناس امور رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد متلاشی کردن اعضای گروه های جاسوسی رژیم صهیونیستی ، ضربه محکمی از سوی ایران به موساد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن حجازی کارشناس مسائل اسرائیل در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : برخی از کارشناسان سیاسی اشاره کرده اند که موساد صهیونیستی پشت شبکه های آشوبگر جمهوری اسلامی ایران است و نقش مهمی در تلاش برای بی ثبات کردن امنیت در ایران دارد.
حجازی تصریح کرد : اگر نیروهای امنیتی در ایران توانستند این شبکه‌ها را سرنگون کنند و اعضای آن را دستگیر کنند، به معنای وارد کردن ضربه سخت به موساد و محروم کردن آن از بازوها و تجهیزاتی است که می‌تواند به امنیت ایران نفوذ کند.
وی تاکید کرد : توانایی جمهوری اسلامی ایران در متلاشی کردن گروه های جاسوسی این رژیم و برهم زدن نقش آنها و اجرای احکام اعدام عوامل آن تهدیدی راهبردی برای موساد و توانایی‌های آن در تنها جبهه‌ای که هنوز در اختیار دارد یعنی فعالیت اطلاعاتی و امنیتی ، به شمار می رود.  
حجازی همچنین افزود: ایران توانست ابزار جاسوسی و خرابکاری را از کار بیندازد و موجب نگرانی موساد شود. ایران برنامه های خرابکارانه موساد را برای آسیب رساندن به برنامه  هسته ای و توان نظامی پیشرفته ایران و خرابکاری در داخل ایران، خنثی کرد و مأموریت اصلی این رژیم را دشوار یا غیرممکن ساخت.
وی اضافه کرد : ایران با جلوگیری از فعالیت جاسوسان صهیونیست ، سیلی محکم و دردناکی را به رژیم صهیونیستی که پیش از این برای خرابکاری در برخی تاسیسات هسته ای و ترور برخی دانشمندان و مسئولان تلاش  کرده است ، وارد کرد.


 


سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:31:13