فساد و فحشا در عربستان سعودی موضوع برنامه امشب «قضیه ساخنه»

سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:19:0
فساد و فحشا در عربستان سعودی موضوع برنامه امشب «قضیه ساخنه»

در برنامه امشب به موضوع «بی بندو باری در عربستان سعودی و روند هویت زدایی جامعه» با حضور کارشناسان و متخصصان در این زمینه می پردازیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، برنامه امشب «قضیه ساخنه» با اجرای میثم ماجد و با مشارکت کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی ، در ساعت 19:45 به وقت تهران به روی آنتن شبکه الکوثر می رود.   
 شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی و جهان عرب ، خشم گسترده و انتقادات تند از آنچه ریاض گشایش می نامد را شاهد است، به ویژه آنچه اخیراً در جشنواره «میدل بیست» (MDL Beast) رخ داد با خشم گسترده ای روبرو شد و تاکید کردند چنین اقداماتی از فرهنگ کشوری که دارای اماکن مقدس حرمین شریفین است به شمار نمی رود.  
کاربران سعودی و عرب در شبکه های اجتماعی افزودند با توجه به اینکه آنچه در زمینه فساد و فحشا در حال رخ دادن است رسوایی بزرگی است، از مسئولان می خواهیم که از قطر عبرت بگیرند که همه جهان را به سرزمین خود آورده و اسلام و نجابت را به آنها آموخت.  
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.


 


سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:28:42