افتتاح سومین نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در صنعا

دو شنبه 14 آذر 1401 - 13:3:43

سومین نمایشگاه فناوری و اطلاعات صنعا با حضور 30 شرکت تخصصی ارتباطات و تولید نرم افزار در صنعای تحت محاصره ائتلاف متجاوز سعودی، آغاز بکار کرد.

ویژه‌ - الکوثر:  شرکت های داخلی و خارجی زیادی درحوزه های مخابرات، سیستم های فناوری اطلاعات و محصولات کنترل از راه دور در این نمایشگاه  حضور دارند و تولیدات خود را  تا 22 دسامبر در این نمایشگاه به نمایش عمومی میگذارند.
حسنعلی الفران ، مدیر این نمایشگاه به خبرنگار برنامه حول العالم شبکه الکوثر گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در یمن مطابق با استانداردهای بین المللی مرتبط با فناوری ارتباطات برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت های مخابراتی یمن  فناوری های مخابراتی، تولیدات رایانه ای و تجهیزات جانبی را ارائه کرده اند.
در نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات صنعا ده ها مخترع و نخبه یمنی  از شرکت های  دانش بنیان ، دانشگاه ها و سازمان ها و شرکت های محلی  محصولات خود را در حوزه کنترل از راه دور و سیستم های امنیتی به نمایش گذاشته اند.
مدیر این نمایشگاه برگزاری چنین رویدادی را پیامی آشکار به متجاوزان دانست و تاکید کرد:  توانمندی و نوآوری جوانان یمنی در برپایی چنین نمایشگاه بین المللی، علیرغم تجاوز و محاصره دشمنان رخ داده است .
وی تاکید کرد: در حاشیه این نمایشگاه، مسابقاتی برای کشف استعدادها نیز برگزار خواهد شد.
السامعی، یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز برگزاری این نمایشگاه را پدیده‌ای نو و قابل توجه و بااهمیت در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست وگفت:  گسترش برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی،  فرصتی برای  جوانان یمنی است تا خلاقیت و نوآوری خود را به نمایش بگذارند.
وی تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه نشان دهنده توانایی مردم یمن برای به روز بودن با دنیای ارتباطات و فناوری علیرغم محاصره شدید وادامه تجاوزات ائتلاف است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 14 آذر 1401 - 12:54:37

دسته بندی :