در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پرتغال روی داد:

ورزشکار لبنانی از رقابت با حریف صهیونیستی خود انصراف داد

شنبه 5 آذر 1401 - 11:28:50
ورزشکار لبنانی از رقابت با حریف صهیونیستی خود انصراف داد

نوجوان ورزشکار لبنانی پس از آنکه طبق قرعه باید باحریفش از رژیم صهیونیستی مسابقه می داد، از جام قهرمانی تنیس روی میز پرتغال کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خانم بیسان شیری، قهرمان تنیس روی میز زیر ۱۱ سال لبنان در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط و سازش حاضر به مسابقه با حریف صهیونیستی نشد و از مسابقات جام قهرمانی تنیس روی میز در پرتغال انصراف داد.
پیش از این نیز شماری از ورزشکاران لبنانی که به قید قرعه به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرده بودند، برای همبستگی با ملت فلسطین ابراز مخالفت با عادی سازی روابط و سازش با رژیم صهیونیستی از مسابقات انصراف داده بودند.
در همین راستا، "سالی حماده" شطرنج باز لبنانی پیش از این حاضر به مسابقه دادن با حریف صهیونیستی نشده و از مسابقات جهانی گرجستان انصراف داده بود.
یک شطرنج باز دیگر لبنانی به نام "ماغی قاسم فواز" نیز با شطرنج باز رژیم صهیونیستی مسابقه نداد و از مسابقات بین المللی در ابوظبی انصراف داد.
همچنین "شربل ابوظاهر" ورزشکار لبنانی که در رشته هنری های رزمی فعالیت دارد، حاضر به مسابقه با ورزشکار صهیونیست نشد و از مسابقات امارات انصراف داد.
پیش از ابوظاهر نیز یک رزمی کار دیگر لبنانی به به نام "عبدالله منیاتو" در سال ۲۰۲۱ حاضر به مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی نشده بود و از مسابقات جهانی بلغارستان انصراف داده بود.
بر اساس این گزارش، اقدامات این ورزشکاران لبنانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 5 آذر 1401 - 11:23:39

دسته بندی :