نشانه‌های انتفاضه سوم و وحشت صهیونیست‌ها

جمعه 4 آذر 1401 - 14:15:0
نشانه‌های انتفاضه سوم و وحشت صهیونیست‌ها

افزایش حملات ضدصهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و ریخته شدن ترس جوانان فلسطینی از سرکوبگری‌های صهیونیست‌ها، مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی را نگران آغاز انتفاضه سوم در کرانه باختری کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این زمینه شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از تامر هیمن رئیس سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نشانه‌های واضحی که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد درباره وقوع انتفاضه سوم فلسطین که تاکنون شبیه آن را ندیده باشیم، وجود دارد. اوضاع فلسطین بیشتر از آنچه که تصورش را بکنیم در حال انفجار است. باید به عملیاتی که اخیرا در قدس رخ داد و همچنین ربودن جسد یک اسرائیلی به عنوان نشانه‌های احتمال انفجار اوضاع نگاه کنیم.

شایان ذکر است روز چهارشنبه دو انفجار در قدس رخ داد که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، تحولات ماه‌های اخیر در کرانه باختری یک انتفاضه متفاوت با انتفاضه‌های دهه‌های 1980 و سال 2000 است و در این انتفاضه شاهد خشونت بیشتری علیه ارتش اسرائیل هستیم.

این رسانه‌ها اعلام کردند: اسرائیل با پدیده نگران‌ کننده‌ای روبرو است. از زمان انتفاضه دوم در سال 2007 تاکنون شاهد چنین تحولاتی نبودیم.

گیلی کوهن، تحلیلگر امور سیاسی در شبکه کان رژیم صهیونیستی گفت: مقامات امنیتی اسرائیل به شدت نگران انفجار اوضاع در داخل شهرهای فلسطین هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 آذر 1401 - 12:46:51