دلایل خویشتن داری نیروهای مسلح یمن برابر جنایات متجاوزان 

سه شنبه 1 آذر 1401 - 13:35:49

خویشتنداری و احترام به ملتها شاید مهمترین عامل تاخیر پاسخگویی نیروهای مسلح یمن به جنایات مستمر متجاوزان به ویژه با توجه به رقابتهای جام جهانی که درحال حاضر در قطر برگزار می شود. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار ما در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» افزود : جنایات مستمر ، حملات و نقض حقوق بشر متجاوزان بدون هیچ محدودیتی انجام می شود. 
علی محمد کارشناس مسائل راهبردی به خبرنگار الکوثر گفت : با تداوم اقدامات و تجاوزات نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آن، صنعا همچنان به خویشتنداری در قبال آن متعهد است. 
در ادامه این گزارش آمده است : کشتار و مصادره حقوق و آزادی ها تنها از ویژگیهای کشورهای سلطه گر در جهان و مزدوران آنها در منطقه نیست و رژیم سعودی نیز به جنایات خود به ویژه در کشتار غیرنظامیان ادامه می دهد که آخرین آن کشته شدن علی العلیی ، یمنی مقیم سعودی است. 
از سوی دیگر جنایات مزدوران متجاوز به رهبری طارق عفاش ادامه دارد که آخرین آن آتش زدن کمپ های آوارگان در منطقه الخوخه است به اضافه بمباران غیرنظامیان در حدیده که همه اینها توسط صنعا با خویشتنداری مواجه شد، اما دیر یا زود به آن پاسخ داده خواهد شد.  
شایان ذکر است که سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع تاکید کرد که پایبندی صنعا به آخرین آتش بس توافق شده ، با وجود تخلفات صورت گرفته اشغالگران و مزدوران آنها برای ارسال تسلیحات بیشتر به استان ها، مناطق و جزایر اشغالی ، به منظور کاهش سطح تنش و عدم تشدید صورت می گیرد. 


 


سه شنبه 1 آذر 1401 - 13:35:39