با توجه به استقبال مخاطبان ؛

دومین پویش بین المللی «سلام فرمانده» به زودی از شبکه الکوثر

سه شنبه 24 آبان 1401 - 19:42:15
دومین پویش بین المللی «سلام فرمانده» به زودی از شبکه الکوثر

مدیر گروه کودک شبکه جهانی الکوثر اعلام کرد اولین پویش بین المللی سلام فرمانده به کار خود پایان داد و شبکه الکوثر به زودی دومین پویش بین المللی سلام فرمانده را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سمیه مروتی مدیر گروه کودک شبکه جهانی الکوثر درباره برنامه تلویزیونی «سلام فرمانده» گفت : اسامی برگزیدگان نخستین دوره پویش بین المللی «سلام فرمانده» که شبکه الکوثر برگزار کرد، روز 24 آبان اعلام شد. 
وی در ادامه با بیان اینکه این پویش با رویکردِ معرفی ظرفیت‌های هنری در بخش‌های مختلف است، افزود: شناسایی استعدادها و مروری بر تولیدات هنری با محوریت فرمایش مقام معظم رهبری و با الهام از هفت هنر رایج جهان ، بصورت ارسال تصویر، صوت و متن در چهار بخش اصلی شامل نمایشی، تجسمی، موسیقی و ادبی برگزار شد.
وی اظهار کرد : این پویش از عید ولایت؛ عید غدیر 1401 که مصادف با سالگرد آغاز به کار شبکه جهانی الکوثر نیز بود شروع به کار کرد و مهلت ارسال آثار تا روز نهم ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) تعیین شد.
با توجه به اعلام اتمام پویش و استقبال مخاطبان و ادامه ارسال آثار، زمان برگزاری پویش دوم به زودی اعلام خواهد شد. همچنین تا شروع پویش بعدی ، آثار مخاطبان روزانه بصورت میان برنامه از شبکه پخش خواهد شد. 
لازم به ذکر است در روز جهانی کودک ؛ در 29 آبان ضمن پخش آثار برگزیدگان ، بصورت حضوری و تلفنی از آن ها تقدیر خواهد شد.  


 


سه شنبه 24 آبان 1401 - 19:35:31

پربازدیدها